Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Кърджали, гр. Кърджали, гр. Кърджали, Бул. "България" №41, п.к. 6600
Код за междуселищно избиране: 0361
Телефон за връзка: (0361)60150
Факс: (0361)60151
Адрес на електронна поща: obl.adm@kardzhali.org
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване
Заявяване на услугата- Със заявление в центъра за административно обслужване;
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Идентификация на заявителя: Проверка дали лицето е правоимащо.
Необходими документи:
1. Технически паспорт на строежа на хартиен и електронен носител в необходимия брой екземпляри.
Пояснения: Техническият паспорт е част от строителните книжа на строежа.
Проверка за редовност на исканетоЕксперт от дирекция АКРРДС извършва проверка за редовност и пълнота на представените документи и обстоятелствата, удостоверени с тях. При редовни документи и комплектувана пълна преписка се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите.
Създаване на резултатЕксперт от дирекция АКРРДС вписва техническият паспорт във вътрешен регистър ТП Технически паспорти. Техническият паспорт се представя на областния управител за подпис. След регистрацията един оригинал на хартиен носител и на технически носител се съхранява безсрочно в архива по ЗУТ на Областна администрация Кърджали. Екземпляр от регистрирания технически паспорт се изпраща до всяка от съответните общини. Отказът се съобщава чрез отправяне на писмено съобщение до заинтересуваните лица.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугатаРезултатът от изпълнението на услугата – регистриран технически паспорт, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа.
Закон за устройство на територията