Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно -правно обслужване, Гражданска регистрация на населението, Информационни технологии и Електронно управление
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр.Септември, ул. "Александър Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)035617027
Адрес на електронна поща: muniiciipality@septemvri.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, регламентирана обедна почивка 12:00 до 13:00 часа
заявкаСъс заявление на гише в звено за административно обслужване
Със заявление по пощата
Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес Заявителят или упълномощено лице подава заявление (по образец ).
Регистриране на заявлението.
Проверка на данните в електронния личен регистрационен картон (ЕЛРК). При констатирани различия и неточности в данните се извършват допълнителни проверки в регистрите по гражданско състояние.
Изготвяне, подписване и предоставяне на удостоверението в определените срокове.
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За бърза услуга 20 лв.
За експресна услуга 30 лв.
ОБЩИНСКА БАНКА АД - финансов център ПАЗАРДЖИК
IBAN: BG85 SOMB 9130 8447 055744
BIC: SOMBBGSF
Вид плащане: 448007 - административни услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път