Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Човешки ресурси, административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Хасково, общ. Свиленград, гр. Свиленград, бул."България" №32, п.к. 6500
Код за междуселищно избиране: 0379
Телефон за връзка: 037974303
Адрес на електронна поща: ch_resursi@svilengrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Работно време през седмицата от понеделник до петък.Обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа, с изключение на ЗАО, където се прилага гъвкаво работно време.
Необходими документи:
1. Подава се Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението
2. Лична карта /за справка/
Начин за получаване на резултата от услугата:1. Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване
2. Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
3. По електронен път на електронна поща
4. По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Банкова сметка:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448007
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път