Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 8, п.к. 1052
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 7001, (02) 940 7327, (02) 940 7331
Адрес на електронна поща: e-docs@mi.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Съгласно чл. 37, ал. 4 от Устройствения правилник на Министерството на икономиката и индустрията, работното време на административните звена, които осъществяват адинистративно обслужване на граждани е от 09.00 ч. до 17.30 ч. Работното време на Центъра за административно обслужване на гражданите e от 9,00 до 17,30 ч. в делнични дни без прекъсване. Телефоните за връзка с ЦАО са на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаВ Министерството на икономиката се предоставят необходимите документи (копие от трудова книжка, копие от служебна книжка и/или други документи, удостоверяващи осигурителния доход). Заявление до главния секретар на министерството – свободен текст.
Извършване на проверкаИзвършва се проверка на автентичността на представените документи и верността на информацията, съдържаща се в тях
Изготвяне на документ УП2Практическо изготвяне на документа образец УП2, като се ползва наличната събрана информация за осигурения. Полагане на необходимите подписи от длъжностните лица и регистриране на документа
Предоставяне на изготвения документДокументът се връчва на заявителя по начина, указан при заявяването
Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.)
Наредба за пенсиите и осигурителния стаж