Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1980 Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект

      След фактическото завършване на строежа се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти от изпълнителя или от лице, определено от възложителя и съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените строителни и монтажни работи. Предаването се удостоверява с печат на съответната администрация, положен върху всички графични и текстови материали. Цялата екзекутивна документация се представя за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 175, ал. 1; чл. 175, ал. 2; чл. 175, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • Съгласно чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ - 14 дни или чл.144, ал.3, т.2 - в едномесечен срок
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Няма определен срок. Екзекутивната документация е неразделна част от инвестиционния проект
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Администрация на Министерски съвет
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд -Перник
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • При отказ се дава мотивирана заповед, която подлежи на обжалване по реда на чл.215 от ЗУТ в 14 - дневен срок от съобщаването й.

  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Перник, общ. Перник, гр. Перник, ул. „Свети Иван Рилски“ 1Б, п.к. 2300
Код за междуселищно избиране: 076
Телефон за връзка: (076)076 64 99 51, 076649914
Адрес на електронна поща: oblast@pk.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, В ОА – Перник работното време е с променливи граници, осем часа дневно, с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 часа. Звеното за административно обслужване е с работно време от 9:00 до 17:30ч. без прекъсване. Телефон за връзка: 076 64 99 51; 076 64 99 14 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане