Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от  08:00 до  17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Заявяване на услугатаЗаплащане на услугатаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ: 
·            2.00 лв. – за обикновена услуга;
·            4.00 лв. – за бърза услуга;
·            6.00 лв. – за експресна услуга.
 НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
·         На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
·         Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
·         Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
·          Чрез портала на  Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния  адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92: Е-pay.
·          По банкова сметка:
 
Банка ДСК ЕАД клон Угърчин
BIC код: STSABGSF, IBAN: BG98STSA93008413229500
Код плащане:  448007
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
·       Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
·       Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Индивидуалния административен акт може да Ви бъде изпратен:
·         Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
·         Като вътрешна куриерска пратка.
·         Като международна препоръчана пощенска пратка.
·         Лично в звеното за административно обслужване.
По електронен път на електронна поща: ………………………………
 
						
					    	
																	
											
											Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)											
										 
																	 
					    
						
							За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 2.00 лв. / 1.02 €
За бърза услуга 4.00 лв. / 2.05 €
За експресна услуга 6.00 лв. / 3.07 €
·         На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
·         Чрез ПОС терминал.
·         Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
Чрез портала на Държавната агенция „Електронно управление“ на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92 
 
·         По банкова сметка:
 
Банка ДСК ЕАД клон Угърчин
BIC код: STSABGSF, IBAN: BG98STSA93008413229500
Код плащане:  448007
 
 
 
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта