Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2039 Издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г.

      Издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 13
    • Наредба №1 на министъра на правосъдието и правната евроинтеграция от 19 февруари 1999г. за прилагане на глава пета от Закона за българското гражданство - чл. 15, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • до 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочно.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО/ИСКАНЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      - Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;

      - Устно в Центъра за административно обслужване.

      - През портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Угърчин, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/ugarchin/index

        - През единен портал за  електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92.


      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:  Заявление/искане по образец и:

      · Документ за самоличност (лична карта).

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ПРЕПИСА ОТ СЕМЕЙНИЯ РЕГИСТЪР В СРОК:

      - 3 дни  – за обикновена  услуга;
      - 12 работни часа – за бърза услуга;
      - 6 работни часа – за експресна услуга.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане