Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
заявлениеЗаявяване на услугата.ЗАЯВЛЕНИЕТО/ИСКАНЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Устно в Центъра за административно обслужване.
- Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Угърчин, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/ugarchin/index
- През единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление/искане по образец и:
· Документ за самоличност (лична карта).
Заплащане на услугата.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 3.00 лв. – за обикновена услуга;
· 6.00 лв. – за бърза услуга;
· 9.00 лв. – за експресна услуга.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
- Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
- Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
- Чрез портала на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92: Е-pay.
- По банкова сметка:
Банка ДСК ЕАД клон Угърчин
BIC код: STSABGSF, IBAN: BG98STSA93008413229500
Код плащане: 448007
Връчване на издадения документ на заявителя.НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО/ПРЕПИС ИЗВЛЕЧЕНИЕ ОТ СЕМЕЕН РЕГИСТЪР В СРОК:
- 3 дни – за обикновена услуга;
- 12 работни часа – за бърза услуга;
- 6 работни часа – за експресна услуга.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалния административен акт може да Ви бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
- По електронен път на електронна поща: ………………………………
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 3.00 лв. – за обикновена услуга;
· 6.00 лв. – за бърза услуга;
· 9.00 лв. – за експресна услуга.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
- Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
- Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
- Чрез портала на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92: Е-pay.
- По банкова сметка:
Банка ДСК ЕАД клон Угърчин
BIC код: STSABGSF, IBAN: BG98STSA93008413229500
Код плащане: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път