Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Устно в Центъра за административно обслужване;
- През единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за самоличност (лична карта);
- Документ за промяна на режима на имуществени отношения
Вписване на промяната на имуществения режим в акта за сключен граждански брак.НИЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПРОМЯНАТА В СРОК :
- 7 работни дни
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Не се заплаща за услугатаВИЕ НЕ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАТЕ ЗА ТАЗИ УСЛУГА.