Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно,правно,информационно и финансово- стопанско обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм,
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: (09744)2130
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка 12.00 ч. - 14.00 ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПодава се заявление по образец, съгласно Приложение № 4 на Информационния справочник на предоставяните административни услуги в Община Вълчедръм.
Допустим заявител: Издава се на собствениците на имоти, за които се отнасят, както и на законните им представители, на техните наследници. Издават и на трети лица, когато са изрично упълномощени от лицата, за които се отнасят, от законните им представители, от техните наследници. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи: Пълномощно, когато искането се подава от упълномощено лице.
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 7.5 лв.
Съгласно Наредба № 9 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Вълчедръм – чл. 36, (в), т. 7.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път