Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2073 Издаване на удостоверение за снабдяване на чужд гражданин с документ за сключване на граждански брак в Република България

      Издаване на удостоверение за снабдяване на чужд гражданин с документ за сключване на граждански брак в Република България
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 4
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 6
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 21
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО/ИСКАНЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      - Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;

      - Устно в Центъра за административно обслужване.

      - През единен портал за  електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/74474fb4-fcee-4b75-b6d2-562ba7bb8f92.


      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:  Заявление/искане по образец и:

      - Документ за самоличност (за сверка).
      - Преведен и легализиран официален документ, от който да се види името, датата на раждане, полът и семейното положение на чуждия гражданин.

      - Декларация по образец /Приложение № 13 към чл. 21, ал. 2 от Наредба № РД-02-20-6 / 24.04.2012г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението/.

       

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

      - 3 дни  – за обикновена  услуга;
      - 12 работни часа – за бърза услуга;
      - 6 работни часа – за експресна услуга.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане