Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 8, п.к. 1052
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 7001, (02) 940 7327, (02) 940 7331
Адрес на електронна поща: e-docs@mi.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Съгласно чл. 37, ал. 4 от Устройствения правилник на Министерството на икономиката и индустрията, работното време на административните звена, които осъществяват адинистративно обслужване на граждани е от 09.00 ч. до 17.30 ч. Работното време на Центъра за административно обслужване на гражданите e от 9,00 до 17,30 ч. в делнични дни без прекъсване. Телефоните за връзка с ЦАО са на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура за вписване на промяна в обстоятелствата в издадено удостоверение за регистрация за дейности с прекурсориКой уведомява за промяна в обстоятелствата в издадено удостоверение за регистрация?
- Регистрираните лица, притежаващи удостоверение за дейности с прекурсори
Кога уведомявате за промяна в обстоятелствата?
- В едномесечен срок от промяната на някое от вписаните в удостоверението обстоятелства или на данните, посочени при издаването му
Кои са документите, които трябва да подготвите?
- Заявление, подписна от управляващия или надлежно упълномощено лице, което съдържа:
- името, седалището и адреса на управление на заявителя;
- БУЛСТАТ или ЕИК;
- пълното име и данните за контакт на отговорното длъжностно лице;
- описание на настъпилите промени, подлежащи на вписване в удостоверението;
- Към заявлението се прилагат:
- документи, удостоверяващи настъпилите промени;
Как подавам заявлението?
- лично, на гишето за административно обслужване;
- дистанционно, чрез лицензиран пощенски оператор ;
Къде подавам заявлението?
- Министерство на икономиката, на адрес: София 1054, ул.”Славянска” No 8;
РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) 2015/1013 НА КОМИСИЯТА от 25 юни 2015 година за установяване на правила по отношение на Регламент (ЕО) № 273/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно прекурсорите на наркотичните вещества и на Регламент (ЕО) № 111/2005 на Съвета за определяне на правила за мониторинг на търговията между Съюза и трети страни в областта на прекурсорите
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 120 лв.Такси за издаване на допълнение към валидно удостоверение за регистрация за производство, преработване, съхраняване и употреба в други производства, износ, внос, реекспорт, транзит и търговия в страната, за пренасяне и превозване на вещества и техните смеси от втора категория на приложение № І на Регламент 273/2004, както и за износ и реекспорт на вещества и техните смеси от трета категория на приложение № І на Регламент 273/2004:
1. за промяна на адресите на сградите, в които се осъществява дейността – 120 лв.;
2. за промяна на вида на помещенията, както и при изграждане на нови сгради и помещения за производство, преработване, влагане в други производства и съхраняване на прекурсори на адреса, посочен в удостоверението – 120 лв.;
3. за вписване и заличаване от удостоверението на дейностите производство, преработване, влагане в други производства и съхраняване, както и на свързаните с тези дейности прекурсори – 120 лв.;
4. за друга промяна на вида дейности и на списъка на прекурсорите – 25 лв.;
5. за промяна на седалището и на адреса на управление – 25 лв.
Таксите се изплащат в брой или безкасово по съответната:
Бюджетна сметка на МИ: IBAN: BG79 BNBG 9661 3000 1026 01
BIC код на БНБ за плащания в лева: BNBGBGSD
SWIFT код на БНБ за плащания във валута: BNBGBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта