Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, пл."Възраждане" 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: 68041
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от  08:00 до  17:30, Работното време на отдел „Услуги на гражданите” е без прекъсване от 8,00 часа  до 17.30 часа.
Поради удълженото работно време на отдела от 08,00 ч. до 17,30 ч., служителите работят на ротационен принцип от 08,00 ч. до 17,00 ч. и от 08,30 ч. до 17,30 ч. с един час почивка за хранене.
Установява се различен ред за ползване на почивките, така че да се осигури непрекъсваем режим на работа с потребителите в рамките на обявеното за звената работно време.
 						 
						
						Подаване на заявление по образецЗаплащане на таксаВие трябва да заплатите:
·            20,00 лв./ 10,23 евро – за обикновена услуга;
·            30,00 лв./ 15,34 евро – за бърза услуга;
·            40,00 лв./ 20,45 евро – за експресна услуга.
·            По електронен път – обикновена услуга – 18,00 лв./ 9,21 евро, бърза услуга – 27,00 лв./ 13,81 евро, експресна услуга – 36,00 лв./ 18,40 евро.
 
Начин на плащане:
·            На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
·            Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2119?cP=1&q=2119 .
·            По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
 Срок и начин на предоставяне на услугата:·         7 дни – за обикновена услуга;
·         4 дни - за бърза услуга;
·         2 дни - за експресна услуга.
 
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o    Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o    Като вътрешна куриерска пратка.
o    Като международна препоръчана пощенска пратка.
·    Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил ………………………………………………………..
 
						 
						
					    	
							За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За бърза услуга 30.00 лв. / 15.34 €
За експресна услуга 40.00 лв. / 20.45 €
Вие трябва да заплатите
- 
·            20,00 лв./ 10,23 евро – за обикновена услуга;
·            30,00 лв./ 15,34 евро – за бърза услуга;
·            40,00 лв./ 20,45 евро – за експресна услуга.
·            По електронен път – обикновена услуга – 18,00 лв./ 9,21 евро, бърза услуга – 27,00 лв./ 13,81 евро, експресна услуга – 36,00 лв./ 18,40 евро.
 
 
Начин на плащане:
·           На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
·            Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2119?cP=1&q=2119 .
·            По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
 Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път