Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Служители в кметства
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, Съобразно адресите на съответните кметства, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: 0331 20250
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, с прекъсване от 12,30 до 13,30 часа
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят заявява усто услугата в съответното кметство на община Асеновград, където кметът или кметският наместник са упълномощени, съгласно чл. 83 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност, обн. ДВ. бр. 104/6.12.1996 и последно изменен в ДВ. бр.50/3.07.2015 г. Попълва се унифициран протокол за устно заявената услуга.
Необходими документи за стартиране на процедурата
Представяне на частен документ, по отношение на който ще се извършва нотариално удостоверяване
Предаване в деловодството за извеждане и предаване/изпращане
Завереният документ се подписва, подпечатва, вписва се в регистър на нотариалните удостоверявания и се предава на заявителя/упълномощено лице
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.)
За услугата се заплаща ценаСтойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност, I. 6
За удостоверяване верността на преписи и извлечения от документи и книжа:
а) за първата страница - 3 лв./1,53 евро
б) за всяка следваща страница - 2 лв./1,02 евро
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път