Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Перник, общ. Перник, гр. Перник, ул. „Свети Иван Рилски“ 1Б, п.к. 2300
Код за междуселищно избиране: 076
Телефон за връзка: (076)076 64 99 51, 076649914
Адрес на електронна поща: oblast@pk.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, В ОА – Перник работното време е с променливи граници, осем часа дневно, с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00
часа.
Звеното за административно обслужване е с работно време от 9:00 до 17:30ч. без прекъсване.
Телефон за връзка:
076 64 99 51; 076 64 99 14 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Заявяване на услугата
Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично със заявление в „Център за административно обслужване“(Деловодство) - Областна администрация Перник;
- чрез упълномощен представител в „Център за административно обслужване“(Деловодство)- Областна администрация Перник;
- чрез пощенски оператор ;
- устно, на гише в „Център за административно обслужване“(Деловодство) - Областна администрация Перник при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
Приложения:
1. Документи, които легитимират заявителят, като заинтересовано лице по смисъла на чл. 131, ал. 1 от ЗУТ;
2. Скица с предложение за изменение на ПУП по чл. 135, ал. 2 от ЗУТ;
3. Становище от кмет на община, съгл. чл. 135, ал. 4 от ЗУТ ;
4. Документи по чл. 62, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ, ако се иска промяна на предназначението на територии.
Изпълнение на услугатаЗаповед за Разрешение/отказ да се изработи проект за изменение на плана, съгласно чл. 135, ал. 3 от ЗУТ
Закон за устройството на територията