Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Заявление за прекратяване на категоризация;
2. Удостоверение за категоризиране – оригинал;
3. Копие на документ за собственост на обекта;
4. Копие на документ за промяна на вида, реконструкция, или разширение на туристическия обект;
5. Копия на документи, удостоверяващи обстоятелствата по т. 3 или т. 6 от чл. 137, ал. 1 от Закона за туризма.
Заявяване на услугатаЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/606c72c1-fcec-4110-b5f8-abdd8a05540c
ЗаплащанеЗа предоставяне на услугата не се заплаща такса.
Начин на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Технологична картаТК - ПРЕКРАТЯВАНЕ НА КАТЕГОРИЯ
Ниво на осигуреностСредство за електронна идентификация