Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/2e995651-b15d-4ad3-a1e1-11a8046aee10
Необходими документи- Декларация по образец за регистрация в търговския регистър с посочване на ЕИК или копия от документи, удостоверяващи, че лицето има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност, включително по законодателството на друга държава – членка на Европейския съюз;
- Декларация, че лицето не е в ликвидация – за лицата, които не са търговци;
- Копия от документите за собственост на обекта - при промяна на собствеността;
- Справка по образец за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта;
- Копия на документите за собственост на обекта или копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта;
- Други документи, удостоверяващи настъпилата промяна; Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник;
- Документ за платена такса за категоризиране съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3.
ЗаплащанеУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- На гише в административно звено за обслужване в брой
- По банков път
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
- По електронен път
За услугата се заплаща такса, съгласно Постановление № 118 от 1 април 2021 г за одобряване на Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма - 50 лв.
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане е 448090
Начин на получаване ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Технологична картаТК - 2008 Промени на вписаните обстоятелства в Националния туристически регистър по искане на вписаното лице
Ниво на осигуреностСредство за електронна идентификация
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 50.00 лв. / 25.56 €Размерът на цената на услугата е регламентиран в Постановление № 118 от 1 април 2021 г за одобряване на Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма - 50 лв.
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане е 448090
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път