Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Финансови и стопански дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул."Петко Събев"№1, п.к. 4300
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54536
Адрес на електронна поща: sdeinosti@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
- 0335 54 521 - Гише 2 Екология, управление на отпадъци и природни ресурси
- 0335 54 524 - Гише 4 Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителството
- 0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
- 0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
- 0335 54 593 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
- 0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
- работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец .
- Пълномощно, когато заявлението се подава чрез пълномощник
Начини на заявяване на услугата:
- В центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице.
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg; Раздел „Административно обслужване“.
в) интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
г) вид на услугата - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - Значително;
- Средство за идентификация - ПИК
*Заявлението подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП);
5. Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 50 лв.
УСЛУГАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАПЛАТЕНА ПО ЕДИН ОТ СЛЕДНИТЕ НАЧИНИ:
- На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
- Чрез ПОС терминал на „Каса“ в Центъра за административно обслужване
- По електронен път.
- По банков път.
IBAN: BG81FINV91508416025382;
BIC: FINVBGSF;
Банка: „ПИБ АД-КЛОН КАРЛОВО, УЛ.ГЕНЕРАЛ КАРЦОВ №6;
Кодът за вида плащане е: 448090
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път