Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Велико Търново, гр. Велико Търново, Велико Търново, пл. "Център" № 2, п.к. 5000
Код за междуселищно избиране: 062
Телефон за връзка: (062)600 839
Факс: (062)600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време от 9.00 до 17.30 часа. Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Етап на заявяване на АУ/ПЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
- Със заявление в Центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в Центъра за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средства за електронна идентификация:
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ
Необходими документи:
1. Заявление;
2. Скица на устройствен план, респективно карта за възстановена собственост, когато няма влязла в сила кадастрална карта
Проверка за редовност на исканетоПРОВЕРКА ЗА РЕДОВНОСТ НА ИСКАНЕТО
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи.
При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап.При непълна преписка на Заявителя се изпраща Съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
Създаване на резултатСЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТ
След обстоятелствена проверка на предоставените документи се изготвя писмо
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугатаПРЕДОСТАВЯНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА
След направена справка по актовите книги за държавна собственост се изготвя писмо, което се изпраща на заявителя.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за държавната собственост
Не се заплаща за услугатаНе се дължи държавна такса