Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Устройство на територията и контрол на строителството"
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, Център за административно обслужване /ЦАО/ тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642. Работно време - 08.00 - 17.00 без прекъсване. Отдел УТКС е с обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68617 - Архитекти, (0725)68615 - Гл. инженер, (0725)68634 - Кадастър и регулация, (0725)68612 - Контрол по строителството, (0725)68646 - ст. специалисти техници, (0725)68611 - Гл. архитект и Началник отдел УТКС арх.Борислав Кръстев
Адрес на електронна поща: utks@elinpelin.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Изпълнява функции и задачи по УТ и КС, регламентирани в ЗУТ
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Входиране на заявление с платена таксаЗаявлението се входира в отдел ЦАО на Общината с приложени описаните в заявлението-образец документи и платена такса
ПроцедураПроцедурата се осъществява в отдел УТ и КС - разглеждане на заявлението, изготвяне на заповед за допускане на изменението, подписана от Кмета на Общината. Обявяване на заповедта на заинтересовани
Получаване на Заповед за допускане изменение на ПУПВлязлата в сила заповед се получава от Заявителя лично или чрез пълномощнж в отдел ЦАО на Община Елин Пелин. При изявено желание - по Български пощи, чрез куриерска фирма или по електронна поща
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 100 лв.Съгласно Наредбата за ОАМТЦУ на Община Елин Пелин.
При използване на електронните услуги, предлагани от Община Елин Пелин, посочената за съответната услуга цена се намалява с 20 % - §3 от Допълнителни разпоредби на НОАМТЦУ
При подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване, след заявяване на услугата ще бъде генерирано съответното задължение за сумата
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път