Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел Правно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване. Отдел Правно обслужване е с обедна почивка 12.00ч.-13.00ч., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68629 - отдел Правно обслужване Началник отдел Иван Бързаков, (0725)68629 - отдел Правно обслужване - юристи
Адрес на електронна поща: po@elinpelin.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Планира, организира , координира и контролира общата нормативна дейност в администрацията
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68629 - отдел Правно обслужване Началник отдел Иван Бързаков, (0725)68629 - отдел Правно обслужване - юристи
Адрес на електронна поща: po@elinpelin.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Планира, организира , координира и контролира общата нормативна дейност в администрацията
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642, п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68613
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Дейност по управление на ОС, вкл. на зем. земи от ОПФ. Изготвя заповеди на осн. чл.34 ЗСПЗЗ. Съхранява и допълва регистри на: имоти ПОС и ЧОС; имоти с извършени разпоредителни сделки ; общинските дружества ; на отдадените под наем имоти. Докладва предложения до ОбС във връзка със ЗОС. Контролира изпълнението на конц договори за имоти, ОС. Извършва категоризация на заведения за хранене и развлечения и места за настаняване. Поддържа регистър на търговските обекти с тяхното работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68613
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Дейност по управление на ОС, вкл. на зем. земи от ОПФ. Изготвя заповеди на осн. чл.34 ЗСПЗЗ. Съхранява и допълва регистри на: имоти ПОС и ЧОС; имоти с извършени разпоредителни сделки ; общинските дружества ; на отдадените под наем имоти. Докладва предложения до ОбС във връзка със ЗОС. Контролира изпълнението на конц договори за имоти, ОС. Извършва категоризация на заведения за хранене и развлечения и места за настаняване. Поддържа регистър на търговските обекти с тяхното работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания