Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Кърджали, гр. Кърджали, гр. Кърджали, Бул. "България" №41, п.к. 6600
Код за междуселищно избиране: 0361
Телефон за връзка: (0361)60150
Факс: (0361)60151
Адрес на електронна поща: obl.adm@kardzhali.org
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал.5 от ЗУТ: (приложимото)
- Нотариален акт за собственост;
- Разрешение за строеж;
- Договор за концесия;
- Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и.
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (приложимото)
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
- Опорен план.
Решение на Регионална инспекция по околната среда и водите – Хасково/Смолян
Съгласувателни писма от съответните общини
Съгласувателно писмо на Министерство на културата
ПояснениеИзработването на проект за подробен устройствен план се допуска със заповед на областния управител, с която се одобрява заданието за проектиране.
Проверка за редовност на исканетоЕксперт от дирекция АКРРДС извършва проверка за редовност и пълнота на представените документи и обстоятелствата, удостоверени с тях. При редовни документи и комплектувана пълна преписка се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите. Съгласуването на заданието за проектиране с експлоатационните дружества се извършва служебно по реда на чл. 128а, ал. 2 от ЗУТ.
Създаване на резултатЕксперт от дирекция АКРРДС изготвя заповед за разрешаване изработването на проект за ПУП и подготвя заданието за одобряване като го подпечатва с „Одобрявам”. Заповедта и заданието се представят на областния управител за подпис. Заповедта се изпраща на съответните общини за разгласяване по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ. Заповедта се публикува на официалната интернет страница на администрацията в публичен „Регистър на издадени актове за изработване и одобряване на устройствени планове и техни изменения“. Отказ за разрешаване изработването на ПУП по чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ се дава с мотивирана заповед на областния управител, която се съобщава по реда на Административнопроцесуалния кодекс
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугатаРезултатът от изпълнението на услугата – заповед за разрешаване изработването на проект за ПУП, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата
Закон за устройство на територията