Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1980 Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект

      След фактическото завършване на строежа се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти от изпълнителя или от лице, определено от възложителя и съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените строителни и монтажни работи. Предаването се удостоверява с печат на съответната администрация, положен върху всички графични и текстови материали. Цялата екзекутивна документация се представя за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 175, ал. 1; чл. 175, ал. 2; чл. 175, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Пазарджик, гр. Пазарджик, гр. Пазарджик, ул. Екзарх Йосиф № 2, п.к. 4400
Код за междуселищно избиране: 034
Телефон за връзка: (034)400029
Факс: (034)44-23-38
Адрес на електронна поща: secretary@pz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време на звеното по административно обслужване от 09:00 до 17:30 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане