Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция "Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции"
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление (по образец);
- Копие от документ за собственост;
- Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
- Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
- Доказателства за съответните разрешения или предишни работи;
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
-
По електронен път на електронна поща;
-
Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Закон за устройство на територията