Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция "Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции"
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление (по образец);
- Копие от документ за собственост;
- Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
- Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
- Копие от Разрешение за строеж;
- Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142 ал.6 от ЗУТ;
- Положително становище от органите на пожарна безопасност за строежите от първа, втора и трета категория;
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТакса – според РЗП на изменението и следните цени, но не по-малко от 100,00 лв. и не повече от 10000,00 лв.:
1. За жилищни сгради и гаражи, включително пристройки и надстройки:
- за I и II зона на гр. Хасково - 5,00 лв на кв.м.
- за III, IV и V зона на гр. Хасково - 2,50 лв на кв.м.
- за селата и землищата на община Хасково - 1,00 лв на кв.м.
2. За нежилищни сгради, включително пристройки и надстройки:
- за I и II зона на гр. Хасково - 10,00 лв на кв.м.
- за III, IV и V зона на гр. Хасково - 5,00 лв на кв.м.
- за селата и землищата на община Хасково - 2,50 лв на кв.м.
3. За преустройство и реконтрукция без и с конструктивни промени - 30% от т.1 и т.2, но не по-малко от 100.00 лв и не повече от 5 000.00 лв.
Такса за издаване на заповед за допълване на Разрешение за строеж – 30 лв.;
Срок за издаване на заповедта за допълване на заповедта на Разрешение за строеж – едновременно с одобряване на измененията.
Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път