Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция "Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции"
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление (по образец);
- Разрешение за строеж (заверено, че е влязло в сила);
- Договор за надзор в строителството за строежи от I-IV категория или Технически ръководител за строежи от V категория;
- Договор за авторски надзор по всички части;
- Разрешително за временни строежи и заемане на тротоари за нужди на строителството от Общинска администрация (при необходимост);
- Разрешително за депониране на земни маси и строителни отпадъци от Дирекция ЕНППЕ – Община Хасково (при необходимост) или декларация от лицето, упражняващо строителен надзор (технически ръководител), че е необходимо (ако така е указано в конструктивната част на проекта на строежа);
- Договор за изпълнение на строежа и удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя (не са необходими, ако строежът е от вид, за който не се изисква вписване на строителя в регистъра, съгласно чл. 14, ал. 2 от ЗКС);
- Одобрен ПУСО (при необходимост);
- Одобрен ПБЗ;
Забележки:
1. Датата, определена за оглед на строителната площадка да бъде най-малко 3 работни дни след датата на подаване на настоящето заявление;
2. Към момента на огледа е задължително строителната площадка да бъде оградена по указание на общинската администрация и да е поставена
информационна табела, съгласно чл. 157, ал. 5 от ЗУТ;
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
-
По електронен път на електронна поща;
-
Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 100 лв.Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път