Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2138 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението

      Удостоверенията за вписване в регистъра на населението се издават въз основа на данните, съдържащи се в националната и/или локалната база данни "Население" като може да се ползват и данни от регистрите на актовете за гражданско състояние.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Срок за предоставяне:
    • Седем дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Обжалването  е  по  общия исков ред пред съда по реда  на АПК или пред кмета на  общината

  • Ограничения и условности:
    • Няма

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово,административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Сливен, общ. Твърдица, гр. Твърдица, Твърдица, площад Свобода 1, п.к. 8890
Код за междуселищно избиране: 0454
Телефон за връзка: (0454)0454/42311
Факс: (0454)0454/44049
Адрес на електронна поща: oba_tv@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Центъра за информация и услуги е с гъвкаво работно време с продължителност 9 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане