Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1181 Вписване в специален регистър на браншови колективни трудови договори и на допълнителни споразумения (анекси) към тях

      Вписване в специален регистър на браншови колективни трудови договори и на допълнителни споразумения (анекси) към тях
  • На основание на:
    • Кодекс на труда - чл. 53, ал. 3; чл. 56, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Изпълнителен директор
  • Срок за предоставяне:
    • до 15 дни от постъпване на заявлението за вписване
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Съгласно срока на действие на колективния трудов договор или анекса към колективния трудов договор
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на труда и социалната политика
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок пред съответния Административен съд

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване и информационни технологии"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, бул. "Княз Александър Дондуков" № 3
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 0700 17 670
Адрес на електронна поща: info@gli.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Пълно работно време. Разговорите на телефон 0700 17 670 са настроени на 5 мин. При набиране от стационарен телефон се таксуват като градски разговор, а при набиране от мобилен - според индивидуалния тарифен план на потребителя за разговори с мрежа на Виваком.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане