Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1989 Издаване на разрешения за поставяве на преместваеми обекти

      Издаване на разрешения за поставяве на преместваеми обекти
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Строителство
    • На основание на:
      • Закон за устройство на територията - чл. 56
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Кмет на община
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Кмет на община
    • Ограничения и условности:
      • средство за идентификация – КЕП

        1.    Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).

        2.    Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  (https://edelivery.egov.bg/).

        3.    Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

        За да заявите услугата:

        1.    Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".

        2.    Съхранете електронната форма на вашия компютър.

        3.    Отворете формата с Adobe Reader.

        4.    Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.

        5.    Попълнете всички полета с изискваната информация.

        6.    От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.

        7.    След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.

        8.    Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.

        9.    След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

        Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или

        Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми

        Електронен адрес, на който се предоставя услугата:

        Електронен адрес за предложения:
        iskar@iskarbg.com

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Социално- икономическо развитие и териториално селищно устройство"
    Адрес: обл. Плевен, общ. Искър, гр. Искър, ул."Г.Димитров" № 38, п.к. 5868
    Код за междуселищно избиране: 06516
    Телефон за връзка: (06516)2424
    Факс: (06516)2196
    Адрес на електронна поща: n_goranova@iskarbg.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12,00 ч до 12,30 часа
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане