Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2391 Издаване на удостоверения за настойничество и попечителство (учредено по реда на чл. 155 от СК и по право - по чл. 173 от СК)

      Издаване на удостоверения за настойничество и попечителство (учредено по реда на чл. 155 от СК и по право - по чл. 173 от СК)
  • На основание на:
    • Семеен кодекс - чл. 153, и следващи
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни от получаването на препис от съдебно решение за поставяне под запрещение или за лишаване от родителски права, както и от узнаването за смъртта на родителя.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до настъпване на определени обстоятелства
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • Необходими документи:

      - Заявление за учредяване на настойничество или попечителство /по образец/

      - Декларация за съгласие за участие в настойническия съвет или за длъжността попечител и заместник-попечител /по образец/

      - Удостоверение за раждане - за малолетни и непълнолетни лица

      - Препис-извлечение от акт за смърт на родител и/или документ, удостоверяващ невъзможността да се упражняват родителски права - за малолетни и непълнолетни лица

      - Съдебно решение за поставяне под пълно или ограничено запрещение на лицето, за което се изисква удостоверение за настойничество или попечителство

      - Нотариално заверено изрично пълномощно - в случаите на упълномощаване

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, гр.Раднево ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: 0417 81217
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч. 12.00 ч. до 13.00 ч почивка 13.00 ч. до 17.00 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане