Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
				- 
					2094
					Нотариално удостоверяване на подписа и съдържанието на пълномощно по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите					
 Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписа и съдържанието на пълномощното по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите.
 
- 
					2094
					Нотариално удостоверяване на подписа и съдържанието на пълномощно по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите					
- На основание на:
				- Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
 
- Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
				- Не
 
- Орган по предоставянето на административната услуга:
				- Кмет на община
 
- Срок за предоставяне:
				- 1 ДЕН
 
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
				
- Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
				- Кмет на община
 
- Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
				- Кмет на община
 
- Ограничения и условности:
				- 
					средство за идентификация – КЕП 1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП). 2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/). 3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук. За да заявите услугата: 1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи". 2. Съхранете електронната форма на вашия компютър. 3. Отворете формата с Adobe Reader. 4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните. 5. Попълнете всички полета с изискваната информация. 6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата. 7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката. 8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки. 9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър. Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми Електронен адрес, на който се предоставя услугата: 
 http://iskarbg.bg
 Електронен адрес за предложения:
 iskar@iskarbg.bg
 
- 
					
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения: