Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Адрес: обл. Ямбол, общ. Болярово, гр. Болярово, ул."Димитър Благоев"№7
Код за междуселищно избиране: 04741
Телефон за връзка: (04741)69-26; 69-12
Факс: мобилен телефон:0879996076
Адрес на електронна поща: obstina@bolyarovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Непрекъснат режим на работа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаподаване на искане по образец
Необходими документи1. Заявление по образец
2. Документ за самоличност или нотариално заверено пълномощно
3. Документ за промяна на режима-уведомление за режим на имуществени отношения
Процедура по предоставяне на услугата1. Прием на заявлението с приложените документи;
2. Завеждане в деловодната система ;
3. Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в семейните регистри, в личните регистрационни картони (ЛРК) и в регистъра за населението;
4. Вписване в регистъра
5. Длъжностното лице вписва в регистъра на имуществените отношения избрания от гражданите режим.
6. Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин
Начини на получаване на резултата от услугата• лично или от упълномощено лице от звеното за административно обслужване;
• чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя;
• по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
• по електронен път на електронна поща
• като вътрешна препоръчана пощенска пратка
Не се заплаща за услугатаПриемане на нова Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени за услугите, предоставяни от община Болярово и с/но реш.№ 159 от 20.09.2024 г. на ОбС-Болярово