Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел Правно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване. Отдел Правно обслужване е с обедна почивка 12.00ч.-13.00ч., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68629 - отдел Правно обслужване Началник отдел Иван Бързаков, (0725)68629 - отдел Правно обслужване - юристи
Адрес на електронна поща: po@elinpelin.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Планира, организира , координира и контролира общата нормативна дейност в администрацията
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на ЗаявлениетоПриемане на заявлението
Заявлението по образец , комплектовано с необходимите документи може да се подаде
-Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
-Чрез лицензиран пощенски оператор.
-Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление с КЕП
Необходими документи: Заявление по образец
-Копие на решение ТЕЛК
-Актуална цветна снимка – 1 брой.
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
· Главен експерт „Експертиза на работоспособността” и Главни специалисти в РКМЕ при Регионална здравна инспекция (РЗИ).
· Фото студио.
Изготвяне на картата за безплатно паркиране на МПСЗаявлението се предоставя на отдел Правно обслужване за изготвяна на Картата за паркиране.
Получаване на готовата картаГотовият документ се получава в отдел ЦАО на Общена Елин Пелин лично от Заявителя или с изрично пълномощно.
Може да се изпрати с лицензиран пощенски оператор до посочен адрес, като разходите са за сметка на получателя
Закон за движението по пътищата
Не се заплаща за услугатаЗА УСЛУГАТА НЕ СЕ ДЪЛЖИ ТАКСА