Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2105 Установяване на жилищни нужди - картотекиране и издаване на удостоверение

      В общински жилища за отдаване под наем се настаняват лица с жилищни нужди, наематели на общински жилища, които се засягат от ново строителство, надстрояване или пристрояване, основен ремонт или реконструкция; лица, жилищата на които са възстановени на бившите им собственици по реда на чл. 7 от Закона за възстановяване на собствеността върху одържавени недвижими имоти. Условията и редът за установяване на жилищни нужди и за настаняване под наем в общински жилищата се определят с наредба на общинския съвет.
  • На основание на:
    • Закон за общинската собственост - чл. 45а, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • Картотекирането се извършва веднъж годишно - месец март
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 1 година, като всяка година се подава декларация за семейно и имотно състояние
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Чрез Кмета на Община Елин Пелин до Административен съд София област
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок от обявяването на изготвената картотека

      Мълчаливият отказ се обжалва в 1-месечен срок

  • Ограничения и условности:
    • Към Искане за картотекеране се прилага Декларация за семейно и имотно сэстояние.

      Кандидатстват лица, които  са с постоянен  адрес в община Елин Пелин  най-малко от 5 години

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642, п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68613
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Дейност по управление на ОС, вкл. на зем. земи от ОПФ. Изготвя заповеди на осн. чл.34 ЗСПЗЗ. Съхранява и допълва регистри на: имоти ПОС и ЧОС; имоти с извършени разпоредителни сделки ; общинските дружества ; на отдадените под наем имоти. Докладва предложения до ОбС във връзка със ЗОС. Контролира изпълнението на конц договори за имоти, ОС. Извършва категоризация на заведения за хранене и развлечения и места за настаняване. Поддържа регистър на търговските обекти с тяхното работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане