Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Наеми, категоризация и защита на потребителите"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603484
Адрес на електронна поща: lmihov@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция „Икономика и стопански дейности, управление на общинска собственост“
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 388
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:1. Декларация по образец;
2. Справка от съответната Териториална данъчна дирекция за декларирано имотно състояние на всички членове на семейството; (по служебен път)
3. Удостоверение за брутните доходите на членовете на семейството за период от дванадесет месеца назад, както следва:
3.1. Неработилите през този период и регистрирани в Агенция по заетостта, Дирекция „Бюро по труда” представят служебна бележка от съответната Дирекция „Бюро по труда”;
3.2. Неработилите през този период и нерегистрирани в Дирекция „Бюро по труда” представят декларация, че не са работили през последната година;
3.3. Получавалите социални помощи представят удостоверение от Дирекция „Социално подпомагане” за получените помощи или удостоверение, че не са получавали такива;
3.4. Самоосигуряващите се - годишна данъчна декларация по реда на ЗКПО и ЗДДФЛ.
3.5. Справка от НОИ за получавани пенсии и обезщетения. (в т.ч. за временна безработица и болничен) (по служебен път);
4. Документи, удостоверяващи стойността на притежаваното имущество, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 6:
4.1. Застрахователна стойност на МПС;
4.2. Данъчна оценка на имотите (ако притежавате такива); (по служебен път)
4.3. Пазарна оценка на имотите по точки 6.3 и 6.4 от чл. 5, ал. 1.
5. Справка от Агенция по вписванията за вписвания, отбелязвания и заличавания по партидата на лицето през последните пет години; (по служебен път)
6. Справка за родственост; (по служебен път)
7. Справка за експертно решение от ТЕЛК на тези, които имат такъв документ; (по служебен път)
8. Копие от съдебно решение за развод, ако има такъв;
9. Справка за семейно положение, съпруг/а и деца; (по служебен път)
10. Декларация за наличие на съжителство без брак;
11. Справка за постоянен адрес за последните 5 (пет) години; (по служебен път)
12. Справка за настоящ адрес за последните 5 (пет) години; (по служебен път)
13. Справка от съответното учебно заведение за учащи членове на семейството под 18 годишна възраст; (по служебен път)
14. Справка от съответното учебно заведение за учащи членове на семейството над 18 годишна възраст. (по служебен път)
Начин на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
-
По електронен път на електронна поща;
-
Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Закон за общинската собственост