Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2085 Издаване на удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл.54а ал.3 от ЗКИР, във връзка с чл.175 от ЗУТ

      Издаване на удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл.54а ал.3 от ЗКИР, във връзка с чл.175 от ЗУТ
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - чл. 52, ал. 5, във връзка с
    • Закон за устройство на територията - чл. 175
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • няма нормативно определен срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда на глава десета от АПК

  • Ограничения и условности:
    • Искането се подава лично от заинтересования, съгласно чл.160, ал.1 от ЗУТ или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно.

      Към него се прилагат следните документи:

       - Документ за собственост ;

       - Виза за проектиране или копие от ПУП;

       - Архитектурно разпределение при промяна на предназначение или при наличие на самостоятелни обекти в сградата;

       - Констативен акт за подземни проводи;

       - Геодезическо заснемане на новоизградения обект  със схеми на самостоятелните обекти на собственост /ако има такива/;

       - Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице).

      * Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81228, 81218
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч. 12.00 ч. до 13.00 ч 13.00 ч. до 17.00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане