Необходими документи
Процедура по предоставяне на административната услуга, изисквания и необходими документи
I. Заявяване на услугата
· По пощата на адрес чрез лицензиран пощенски оператор;
· „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Благоевград /партерен етаж/;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
· На електронна поща: delovodstvo@blagoevgrad.egov.bg
· чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
· чрез Портал на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/1975
· устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Ниво на осигуреност – ниско; Вид на услугата-първична
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП.
II. Необходими документи:
1. Заявление до областния управител;
2. Проект и мотивирано предложение за изменението;
3. Документи, съгласно чл. 143 и 144 от ЗУТ;
4. Нотариално заверено съгласие на заинтересувани лица по чл. 149, ал. 2 от ЗУТ;
5. Документ за удостоверяване на строителна стойност на обекта;
6. Одобрен инвестиционен проект;
7. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
- Отбелязва се със знак х, когато плащането е извършено по електронен път.
III. Процедура по предоставяне на услугата
Заявлението с приложените документи се входират в центъра за административно обслужване на ОА Благоевград.
Резолира се от областен управител към директор на дирекция АКРРДС, който от своя страна разпределя преписката за работа към съответния служител.
При нередовност на документите по преписката, заявителят се уведомява за тяхното отстраняване. Срокът за предоставяне на услугата започва да тече от датата на отстраняването на нередовностите по преписката.
Експерт от дирекция АКРРДС, след установена редовност на документите, изготвя заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж и подпечатва всички части на проекта с „Одобрявам“. Заповедта и проектът се представят на областния управител за подпис. Изготвя се обявление за издадената заповед, което се изпраща за обнародване в „Държавен вестник“. В 7-дневен срок от издаването на заповедта РДНСК Благоевград се уведомява за издадения акт и се изпраща копие от него. Заповедта за допълване на разрешението за строеж се публикува на официалната интернет страница на администрацията. Копие от влязлата в сила заповед се изпраща до съответните общини.
IV. Резултатът от изпълнението на услугата - одобрен инвестиционен проект и влязла в сила заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата.
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
-по пощата, на посочен от адресата адрес;
-на ръка в Център за административно обслужване;
-чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
-по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
-чрез Системата за сигурно електронно връчване;
-чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Изисквания
Съгласно чл.5, ал.5 от ЗЕУ услугата се предоставя електронно
Ниво на осигуреност - високо
средство за идентификация - КЕП