Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2072 Нотариално удостоверяване на верността на преписи и извлечения от документи и книжа

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявителят заявява усто услугата в съответното кметство на община Първомай, където кметът или кметският наместник са упълномощени, съгласно чл. 83 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност.

Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси, административно и правно обслужване”
Адрес: обл. Пловдив, общ. Първомай, гр. Първомай, ул. Братя Миладинови № 50-юг, п.к. 4270
Код за междуселищно избиране: 0336
Телефон за връзка: (0336)62204 - стационарен, безплатен
Факс: (0336)62325
Адрес на електронна поща: obaparv@parvomai.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Използва се гъвкаво работно време на служителите от "Центъра за услуги на граждани"
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане