Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси, административно и правно обслужване”
Адрес: обл. Пловдив, общ. Първомай, гр. Първомай, ул. Братя Миладинови № 50-юг, п.к. 4270
Код за междуселищно избиране: 0336
Телефон за връзка: (0336)62204 - стационарен, безплатен
Факс: (0336)62325
Адрес на електронна поща: obaparv@parvomai.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Използва се гъвкаво работно време на служителите от "Центъра за услуги на граждани"
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Нотариално удостоверяване на подписа и съдържанието на пълномощно по чл. 37 от Закона за задълженията и договоритеУслугата се предоставя в кметствата на община Първомай.
Изискуеми документи:
1. Пълномощно за заверка;
2. Документ за самоличност;
3.Документ за платена такса.
Забележка: Необходимо е лично присъствие на лицето пред длъжностното лице, което ще удостовери подписа и съдържанието на пълномощното.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 0 лв.Стойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност, обн. ДВ бр. 95 от 14.08.1998 г. и последно изменен ДВ. бр. 39 от 26.05.2009 г., I. 4
4. За удостоверяване съдържанието на частни документи без определен материален интерес - върху първия екземпляр:
а) (изм. – ДВ, бр. 39 от 2009 г., в сила от 1.07.2009 г.) за първата страница - 10 лв.
б) (изм. – ДВ, бр. 39 от 2009 г., в сила от 1.07.2009 г.) за всяка следваща страница, а останалите екземпляри се таксуват като преписи - 2 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой