Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Стопанска политика и общинска собственост"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Тунджа, гр. Ямбол, гр. Ямбол, пл. "Освобождение" № 1, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)684/303
Адрес на електронна поща: contact@tundzha.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време от 8:00 часа - 12:00 часа и от 13:00 часа - 17: 00 часа
Изисквания, докумети, процедури При настъпване на промяна в обстоятелствата, вписани в Националния туристически регистър (НТР), хотелиерът/ресторантьорът е длъжен в 14-дневен срок от настъпването да заяви промените за вписване в НТР и в издаденото му удостоверение, ако е необходимо.
За изменение и/или допълване на удостоверението и вписване в регистъра се подава заявление-декларация до кмета на общината и документи, удостоверяващи промяната.
Електронно предоставяне на услугаУслугата се предоставя по електронен път на „Единен портал за достъп до електронни административни услуги“ чрез следните средства за идентификация:
- Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)
- Квалифициран електронен подпис (КЕП)
- Ниво на сигурност : Високо
Наредба за изискванията за категоризация - 2025
За услугата се заплаща такса 1. За вписване на настъпили промени в обстоятелства в НТР относно категоризирани туристически обекти, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 50 лв./ 25,56 евро;
2. За вписване на настъпили промени в обстоятелства в НТР относно категоризирани туристически обекти, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 30 лв./ 15,34 евро
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта