Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2127 Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии

      Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии
  • На основание на:
    • Наредба за пенсиите и осигурителния стаж (обн., ДВ, бр. 21 от 17.03.2000 г., в сила от 1.01.2000 г.) - чл. 7, ал. 4, т. 3, във връзка с
    • Кодекс за социално осигуряване - чл. 92
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • два месеца
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до влизане в сила на решението на Министерския съвет за отпускане на персонална пенсия
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии се извършва чрез регистриране на:
      1.Заявление от лицето, законния представител или лице, посочено в чл. 26 от Закона за закрила на детето, адресирано до общинския съвет, което включва мотивите за отпускане на персоналната пенсия, данни за самоличността на лицето и за гражданското му състояние;
      2.Разпореждане отТП на НОИ, с което се отказва отпускане на пенсия - оригинал;
      3.Удостоверение за наследници - оригинал;
      4.Декларация за семейно и имотно състояние и за годишния доход на член от семейството - Обазец 4 - оригинал;
      5.Декларация по чл.7, ал.4, т.5 от Наредбата за пенсиите и осигурителния стаж;
      6.Служебна бележка/уверение за учебната заетост на детето /ако е над 18 - годишна възраст ученик или студент/ - оригинал;
      7.Акт за раждане на детето - копие;
      8.Акт за смърт на починалото лице - копие;
      9.Служебна бележка за годишния доход на семейството за 12 месеца преди датата на подаване на заявлението- оригинал;
      10.Акт за граждански брак - копие;
      11.За многодетни майки - служебна бележка/удостоверение от Дирекция „Социално подпомагане", че децата не са били настанявани в социални институции. При липса на документ от Дирекция „Социално подпомагане" се изисква нотариално заверена декларация за горепосоченото - оригинал.

      Вътрешна процедура
      1.Подаване на заявление от лицето;
      Лицето подава заявление в деловодството на общинска администрация
      2.Проверка на обстоятелствата
      Отговорният служител извършва проверка на обстоятелствата и приложените документи. В случай, че към заявлението не са приложени всички документи, служителят изпраща писмо до лицето с указания и срокове за представяне на документите.
      3.Изготвяне на докладна записка
      Изготвя се докладна записка до общински съвет с приложени към нея пълен пакет от документи.
      4.Заседание на общински съвет
      Общински съвет разглежда внесената докладна записка и се произнася с решение.
      5. Изготвяне на предложение до МТСП и МС за отпускане на персонална пенсия
      При прието решение от общински съвет за внасяне на предложение до МС за отпускане на персонална пенсия, отговорният служител окомплектова преписката и прави предложение в МС за отпускане на персонална пенсия.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Социални дейности"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" № 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81259
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане