Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2091 Издаване на удостоверение за дължим и платен данък върху наследство

      Издаване на удостоверение за дължим и платен данък върху наследство
  • На основание на:
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 41, във връзка с; чл. 29, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • няма нормативно определен срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    •  

      По реда на глава десета от АПК

  • Ограничения и условности:
    • Искането се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено или адвокатско пълномощно до Община Варна, Дирекция „Местни данъци“. Необходими документи към искането са:

               1. Копие на нотариално заверено или адвокатско пълномощно (когато искането не се подава лично от заинтересованото лице).

      Органът по приходите, приемащ образеца, извършва необходимите проверки по удостоверяване самоличността на заявителя, наличие на подпис и попълнени реквизити. Искането се регистрира в „Матеус“, информационната система на Дирекция „Местни данъци“ .

      Удостоверението за дължим и платен данък върху наследство се генерира от програмния продукт. Издава се в два екземпляра, един за връчване на лицето и един, който остава към преписката. Същите се подписват, подпечатва се екземпляра за връчване на лицето и се окомплектоват към искането.

      Издаденото удостоверение се връчва на заявителя или на упълномощено от него лицето срещу подпис на екземпляра към преписката.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността""
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, гр.Раднево ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81244
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч. 12.00 ч. до 13.00 ч. почивка 13.00 ч. до 17.00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане