Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2105 Установяване на жилищни нужди - картотекиране и издаване на удостоверение

      В общински жилища за отдаване под наем се настаняват лица с жилищни нужди, наематели на общински жилища, които се засягат от ново строителство, надстрояване или пристрояване, основен ремонт или реконструкция; лица, жилищата на които са възстановени на бившите им собственици по реда на чл. 7 от Закона за възстановяване на собствеността върху одържавени недвижими имоти. Условията и редът за установяване на жилищни нужди и за настаняване под наем в общински жилищата се определят с наредба на общинския съвет.
  • На основание на:
    • Закон за общинската собственост - чл. 45а, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • няма
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна на обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • Необходими документи:

      - Заявление за включване в картотеката на нуждаещите се от жилище граждани  /по образец/

      - Декларация  /по образец/

      - Удостоверение от Служба по вписванията за извършени сделки с недвижими имоти

      - Свидетелство за съдимост

      - Удостоверение за декларирани имоти

      - Удостоверения за годишните доходи от трудово или служебно правоотношение за предходната година, получавани пенсии, обезщетения, добавки и помощи (ако има такива), а при наличие на други доходи - копия от подадените данъчни декларации за последната изтекла календарна година - Копия от договорите за наем и аренда, когато лицата и членовете на техните семейства (домакинства) живеят под наем на свободно договаряне или копие от документа за собственост на жилището

      - Копие от решения на ТЕЛК (ако има такива)

      - Документи, удостоверяващи доходи от рента на земеделски земи и земеделски производители

      - Когато е декларирано имущество към заявлението се прилагат: копия от притежаваните акции, облигации, ДЦК, КБ, ЗБ и др. ценни книжа, документи за застрахователната стойност на МПС, селскостопански машини и други пазарни оценки от лицензирани оценители, данъчни оценки

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул." Митьо Станев " №1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81220
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка : от 12:00 ч. до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане