Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1.Заявление по образец;
2.Документ за собственост или право на строеж;
3.Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТч
4.Три копия от идейния инвестиционен проект с обхват и съдържание, определени с Наредба №4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти- архитектура; .конструктивна /конструктивно заключение/; геодезия - трасировъчен план и вертикална планировка; инсталационни проекти за ВиК, Ел, ОВК,…, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура, пожарна безопасност, технологична; геоложки доклад , енергийна ефективност, паркоустрояване и благоустрояване, консервация и реставрация на паметници на културата, организация и безопасност на движението, пътна част;
5.Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда /в случаите, когато се изисква/;
6.Нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища-непосредствени съседи на обекта-при преустройство и промяна на предназначението на жилищно помещение или самостоятелно жилище в кабинет за здравни нужди , за офис или ателие и ако обекта се намира на първия или на полуподземния етаж №…;
7.Решение на общо събрание заедно с нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища- непосредствени съседи на обекта-при обект по ал.3 на друг надземен етаж и при преустройство с промяна на предназначението на жилище при условията на ал.4 №…/…г.;
8.чл.39, ал.2 от ЗУТ при промяна на предназначението на част или на цяла сграда в жилищни зони, когато преустройството е свързано с масов достъп на външни лица и наднормено за зоната шумово и друго замърсяване-освен съгласията по чл.38 и нотариално заверено съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседни поземлени имоти №...;
9.чл.183, ал.1 от ЗУТ при нов строеж, надстрояване или пристрояване в съсобствен урегулиран поземлен имот -договор в нотариална форма с останалите собственици;
10.чл.183, ал.2 от ЗУТ при надстрояване или пристрояване на сграда-етажна собственост-Договор за учредяване право на надстрояване или пристрояване със собственика на урегулиран поземлен имот в нотариална форма и декларация с нотариална заверка на подписите от всички собственици в етажната собственост; 10.Писмено нотариално съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседния поземлен имот при обекти на допълващо застрояване, които се разрешават при условията на чл.41, ал.2 от ЗУТ на граница между два имота, във връзка з чл.21, ал.4 от ЗУТ №…;
11. Оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ- за обекти първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обекти от по-ниска категория- по желание на възложителя;
12 Съгласуване с Министерство на културата при условията и по реда на Закона за културното наследство- за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителни зони при необходимост;
13.Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа ,втора и трета категория;
14.Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура;
15. Квитанция за платена такса.
Заявяване на услугатаЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
ЗаплащанеРазмерът на таксата за съгласуване на идейни инвестиционнни проекти е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвт Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен, Приложение № 3, Раздел II Услуги по ТСУ, кадастър и регулация.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване .
· По банкова сметка:
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Начин на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Технологична картаТК - съгласуване на идейни проекти
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
За услугата се заплаща ценаРазмерът на таксата за съгласуване на идейни инвестиционнни проекти е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвт Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен, Приложение № 3, Раздел II Услуги по ТСУ, кадастър и регулация.
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път