Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиНеобходими документи за изпълнение на услугите:
1.Заявление по образец;
2. Копие от документ за собственост на имота или за ползването му – нотариален акт, договор за наем, договор за покупко-продажба;
3. Скица с нанесен маршрут;
4. Копие на документ, с който се разрешава горскостопанска, селскостопанска или ловностопанска дейност;
5. Пълномощно /при необходимост/;
6. Удостоверение за наследници /при необходимост се издава по служебен път/.
Издаване на документ за услугатаПолучаване на разрешително за достъп.
Технологична картаТК - 2045 Издаване на разрешително за достъп до горски територии
Начин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреностСредство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК