Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Заявление по образец.
2. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ:
- Нотариален акт за собственост;
- Договор за концесия;
- Други документи, които са предвидени в специален/специални закон/закони……………………………………………………………………………….….
3. Предварителен договор за прехвърляне на собственост.
4. Проект за обекта–3 комплекта с части.
5. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ:
- документ, че заданието е съгласувано с Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
- документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата
(за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
- опорен план.
6. Документи за съгласуване на проекта от заинтересуваните централни и териториални администрации, а при необходимост – и със специализираните контролни органи по чл. 128, ал. 6 във връзка с чл. 127, ал. 2 от ЗУТ.
7. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Заявяване на услугата ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
. На e-mail: cao@pleven.bg.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/development-plans/6e08c059-a9e6-42db-881d-3cd6dfa4eb09
ЗаплащанеРазмерът на таксите е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен.
Разглеждане от ЕСУТ, процедиране и одобряване на подробен устройствен план:
- до 3 поземлени имота - 100.00 лв.
- от 3 поземлени имота до 1 квартал - 200.00 лв.
- над 1 квартал - 350.00 лв.
Разглеждане от ЕСУТ, процедиране и одобряване на подробен устройствен план – ПУР, ПР и ПП
- за линейни обекти до 1 км - осв. ДДС -100.00 лв.
- за линейни обекти от 1 км до 5 км - осв. ДДС - 200.00 лв.
- за линейни обекти над 5 км- осв. ДДС- 350.00 лв.
- Повторно и всяко следващо разглеждане на ПУП и техните изменения след отразяване на забележки - осв. ДДС - 50 лв.
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой;
- На гише в звено за административно обслужване с банкова карта;
- По банков път;
- По електронен път.
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Начин на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на - резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Технологична карта
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация
За услугата се заплаща ценаРазглеждане от ЕСУТ, процедиране и одобряване на подробен устройствен план:
- до 3 поземлени имота - 100.00 лв.
- от 3 поземлени имота до 1 квартал - 200.00 лв.
- над 1 квартал - 350.00 лв.
Разглеждане от ЕСУТ, процедиране и одобряване на подробен устройствен план – ПУР, ПР и ПП
- за линейни обекти до 1 км - осв. ДДС -100.00 лв.
- за линейни обекти от 1 км до 5 км - осв. ДДС - 200.00 лв.
- за линейни обекти над 5 км- осв. ДДС- 350.00 лв.
- Повторно и всяко следващо разглеждане на ПУП и техните изменения след отразяване на забележки - осв. ДДС - 50 лв.
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път