Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлението и приложените документиЗаявлението по образец с необходимите документи може да подадете :
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
- чрез лицензиран пощенски оператор
Необходими документи1. Документ за собственост;
2.Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно
3. Скица (виза) за проектиране;
4. Проектна документация, съдържание:
-архитектурна част - 3 бр. -част “ПБЗ” -3бр.
-конструктивна част -3бр. -част “енергийна ефективност” -3бр.
-част “геодезия” -3бр. -част “пожарна безопасност” -3бр.
-част “електро” -3бр. -част “технологична” -3бр.
-част “водоснабдяване и канализация” -3бр. -част “озеленяване” -3бр.
-част “отопление и вентилация” -3бр
Издаване на документ за услугатаПолучаване на одобрените проекти или писмо за отстраняване на забележки от ЕСУТ.
Технологична карта
Начин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на - резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация
За услугата се заплаща ценаРазглеждане от ЕСУТ, процедиране и одобряване на подробен устройствен план:
- до 3 поземлени имота - 100.00 лв.
- от 3 поземлени имота до 1 квартал - 200.00 лв.
- над 1 квартал - 350.00 лв.
Разглеждане от ЕСУТ, процедиране и одобряване на подробен устройствен план – ПУР, ПР и ПП
- за линейни обекти до 1 км - осв. ДДС -100.00 лв.
- за линейни обекти от 1 км до 5 км - осв. ДДС - 200.00 лв.
- за линейни обекти над 5 км- осв. ДДС- 350.00 лв.
- Повторно и всяко следващо разглеждане на ПУП и техните изменения след отразяване на забележки - осв. ДДС - 50 лв.
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път