Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Начини на заявлението на услугатаНачини на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги;
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване;
- Със заявление по електронна поща;
- Със заявление по пощата.
Необходими документи1.Заявление по образец;
2. Копие от документ за собственост;
3. Удостоверение за наследници ( при необходимост) - издава се по служебен път.
Технологична карта ТК - 2082 - Удостоверения за идентичност на урегулиран поземлен имот
Начин на получаване- по електронен път - чрез Системата за сигурно електронно връчване
- лично - от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор - на посочен от заявителя адрес.
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв. За услугата се заплаща такса: 10 лв., съгласно Наредба № 17 на Общински съвет Плевен.
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане е 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път