Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1.Заявление по образец; 2.Документ за собственост или право на строеж, а за сгради на ЖСК – влязло в сила решение на общо събрание за приемане на проекта/№…/; 3. Влязло в сила разрешение за строеж 4.Три копия от инвестиционен проект с обхват и съдържание, определени с Наредба №4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти; архитектура; .конструктивна /конструктивно заключение/; геодезия - трасировъчен план и вертикална планировка; инсталационни проекти за ВиК, Ел, ОВК,…, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура, пожарна безопасност, технологична; геоложки доклад , енергийна ефективност, паркоустрояване и благоустрояване, консервация и реставрация на паметници на културата, организация и безопастност на движението, пътна част 5.Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда /в случаите, когато се изисква/; 6.Нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища-непосредствени съседи на обекта-при преустройство и промяна на предназначението на жилищно помещение или самостоятелно жилище в кабинет за здравни нужди , за офис или ателие и ако обекта се намира на първия или на полуподземния етаж №…; 7.Решение на общо събрание заедно с нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища- непосредствени съседи на обекта-при обект по ал.3 на друг надземен етаж и при преустройство с промяна на предназначението на жилище при условията на ал.4 №…/…г.; 7.чл.39, ал.2 от ЗУТ при промяна на предназначението на част или на цяла сграда в жилищни зони, когато преустройството е свързано с масов достъп на външни лица и наднормено за зоната шумово и друго замърсяване-освен съгласията по чл.38 и нотариално заверено съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседни поземлени имоти №...; 8.чл.183, ал.1 от ЗУТ при нов строеж, надстрояване или пристрояване в съсобствен урегулиран поземлен имот -договор в нотариална форма с останалите собственици; 9.чл.183, ал.2 от ЗУТ при надстрояване или пристрояване на сграда-етажна собственост-Договор за учредяване право на надстрояване или пристрояване със собственика на урегулиран поземлен имот в нотариална форма и декларация с нотариална заверка на подписите от всички собственици в етажната собственост; 10.Писмено нотариално съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседния поземлен имот при обекти на допълващо застрояване, които се разрешават при условията на чл.41, ал.2 от ЗУТ на граница между два имота, във връзка с чл.21, ал.4 от ЗУТ №…; 11. Нотариално заверено съгласие на заинтересованите лица по чл.149, ал. 2 от ЗУТ, въз основа на одобрен инвестиционен проект към издаденото Разрешение за строеж. 12. Оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ- за обекти първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обекти от по-ниска категория- по желание на възложителя; 13. Съгласуване с Министерство на културата при условията и по реда на Закона за културното наследство- за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителни зони ; 14.Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа ,втора и трета категория; 15.Квитанция за платена такса.
ЗаплащанеРазмерът на таксите е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен, Приложение №3, Раздел II Услуги поТСУ, кадастър, регулация.
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане - такси за административни услуги - 448001
Технологична картаТК- допускане изменение на ИП
Начин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация
За услугата се заплаща таксаРазмерът на таксите е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен, Приложение №3, Раздел II Услуги поТСУ, кадастър, регулация.
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане - такси за административни услуги - 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път