Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
Преглед на заявлението и необходимата документация
Искането се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно в Информационен центърно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
- Документ за собственост
- решение от поземлена комисия за възстановяване правото на собственост
- При наличие - копие от предходна скица
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
При подаване на заявление за услуга по електронен път е необходимо лицето да се идентифицира с КЕП
Удостоверението се получава по едни от следните начини, уточнен при подаване на заявлението - лично от Информационния център; чрез портала за електронни услуги, ССЕВ или чрез лицензиран пощенски оператор
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €
Банкова сметка на община Аврен
За заявяване на услугата по електронен път се заплаща такса - 27.00 лв./13.80 €
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой