Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
Преглед на заявлението и необходимата документацияПодаване на заявление
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно в Информационен център. Към него се прилагат следните документи:
1. Документ за собственост или отстъпено право на строеж;
2. Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
3. Строителни книжа, притежавани от собственика, касаещи имота.
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване на данните от длъжностното лице, приемащо заявлението.
Таксата за услугата се заплаща при подаване на заявлението.
При подаване на заявлението по електронен път лицето трябва да притежава КЕП.
Резултатът от услугата се получава по посочения в заявлението начин - лично от Информационния център; чрез портала за електронни услуги, ССЕВ или чрез лицензиран пощенски оператор
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 60.00 лв. / 30.68 € П ри електронно заявяване на услагата се заплаща такса 54,00 лв. / 27,61 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път