Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост
Акт за раждане - заверено копие
Документ за идентичност на имена /при разлика в имената в РБългария и чужбина/
Документ за платена държавна такса в размер на 50 лв.
Документ, удостоверяващ датата и начина на напускане на страната
Заявление на Министерството на правосъдието-по образец
Копие от документ за самоличност от държавата, чийто гражданин е лицето - при наличие на друго гражданство
Справка от регистрите на населението, относно гражданството на лицето
Закон за гражданската регистрация
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 15 лв.Сметка за внасяне на местни данъци,такси,наеми и др. IBAN-BG50IORT73758404020000 BIC - IORTBGSF на "Инвестбанк" АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път